Про вікові обмеження для пілотів комерційного повітряного транспорту 

Звіт, опублікований у лютому 2019 року, відновлює дискусії щодо того, яким повинен бути віковий ліміт для пілотів у Європі. Хоча глобального консенсусу щодо цього немає, європейські пілоти виступають за збереження статусу кво: 60 - для експлуатування одно-пілотних повітряних суден, 65 - для експлуатування багато-пілотних повітряних суден. Але комерційний потяг до розширення цих обмежень присутній і підштовхує дослідників до пропозиції "пом'якшувальних заходів", щоб виконувати польоти навіть поза цими віковими обмеженнями. Для експлуатації багато-пілотних повітряних суден дослідження рекомендує дотримуватися  віку до 65 років як обмеження, встановлене EASA. Будь-які розширення потребують додаткових заходів щодо зменшення ризику, таких як специфічні тести для підтвердження авіамедичного рішення щодо придатності заявника на індивідуальній основі. Щодо експлуатації одно-пілотних повітряних суден, дослідження EASA говорить, що збільшення вікового обмеження до 65 років є прийнятним, якщо воно супроводжується пом'якшувальними заходами для зменшення ймовірності недієздатності пілота. Рекомендується, окрім щорічного медичного обстеження, починаючи з 40 років, пілотам проходити додаткові тренажерні перевірки (ліцензійної перевірки льотної підготовки або кваліфікаційної перевірки оператора) кожні 6 місяців. Міркування щодо цього можуть виглядати логічними (на папері): тренажерна перевірка, кваліфікаційні перевірки та експертна оцінка дають можливість виявити продуктивність, яка нижче стандарту. У звіті рекомендується, щоб ця оцінка суттєвих когнітивних факторів ефективності польоту була включена в регулярні обов'язкові ліцензійні кваліфікаційні перевірки або кваліфікаційні перевірки оператора. Це перевірить здатність пілотів працювати в умовах дуже напружених вимог, таких як значне часове навантаження. "Використання тренажерних перевірок для оцінки когнітивних вікових ризиків призведе до ненадійних оцінок".

сайт виготовлено компанією сделать сайт