Позиція Європейської Асоціації Пілотів щодо вікових обмежень для пілотів комерційного повітряного транспорту (польоти після 65 р.)

Позиція Європейської Асоціації Пілотів щодо вікових обмежень для пілотів комерційного повітряного транспорту (польоти після 65 р.)


Використання тренажерних перевірок для оцінки когнітивних навичок пілотів старше 60 років - не дуже гарна ідея. Саме так думають професійні пілоти Європи щодо недавньої рекомендації, включеної у доповідь, яка була замовлена EASA про вікові обмеження для пілотів комерційного повітряного транспорту. "Використання тренажерних перевірок для оцінки когнітивних вікових ризиків призведе до ненадійних оцінок". Однак, європейські пілоти не згодні з таким підходом. Використання тренажерних перевірок для оцінки когнітивних вікових ризиків призведе до ненадійних оцінок. Крім того, інструктори із тренажерної підготовки не є кваліфікованими медичними працівниками та не спеціалізуються на віковому когнітивному функціонуванні. Тренажерні перевірки - це оперативна оцінка для ліцензії на професійну діяльність, а не медична перевірка для медичного сертифікату. Якщо когнітивна функція потребує оцінювання, щоб зменшити більш високий віковий ризик чи ні, вона повинна проводитись кваліфікованим медичним працівником у клініці та лише з врахуванням медичного сертифікату, що розглядається. Обговорення питання про розширення обмежень триватиме і EASA розглядає можливість перегляду згідно з чинним законодавством восени цього року. Власне кажучи, деякі обмеження краще не розширювати.

сайт виготовлено компанією сделать сайт