Віковий ценз для пілотів (на прикладі Японії)

Пом'якшення вимог до вікового цензу для пілотів повітряного транспорту та введення системи контролю за станом здоров'я в авіакомпанії (на прикладі Японії).

Як зазначено, в документі ICAO, з метою вирішення проблеми нестачі пілотів у всьому світі і подальшого забезпечення безпеки польотів важливо надати досвідченим пілотам з хорошим здоров'ям можливість працювати довше. Хоча Управління цивільної авіації Японії (JCAB) при Міністерстві землекористування, інфраструктури, транспорту та туризму Японії (MLIT) раніше встановило вікова межа 65 років (за день до 65-го дня народження) для пілотів комерційної авіації, воно вирішило підняти вікову межу до 68 років (за день до 68-го дня народження) починаючи з квітня 2015 року. Дане рішення було прийнято після вивчення медичних і експлуатаційних аспектів даного питання. Крім того, з метою забезпечення хороших з точки зору здоров'я умов для роботи пілотів комерційної авіації важливо, щоб авіакомпанії передбачили надійні системи контролю за станом здоров'я. Стандарти та інструктивний матеріал в області контролю за станом здоров'я екіпажів повітряних суден були створені в червні 2016 року. У цьому документі описана історія питання, і представлена ​​коротка інформація про зміну політики.


Докладніше тут ->> Документ ICAO

Іншими прикладами, де дозволяються польоти всередині країни пілотам комерційної авіації після 65 років є: Канада, Бразилія, Австралія та Нова Зеландія (за інформацією IFALPA).


сайт виготовлено компанією сделать сайт