На даній Конференції була представлена Україна (Ukrainian Air Line Pilots` Association).
Керівництво IFALPA зустріло нашого делегата КПС Лубкіна Сергія Івановича (АК "Аеросвіт")-на вищому рівні.
23 березня 2009 р. відбулося голосування за вступ ВПП до IFALPA. Нас прийняли одноголосно. Свідоцтво про членство ВПП (Ukrainian Air Line Pilots` Association) в IFALPA - див.нижче.
2. Про важливі моменти з 64-ї Конференції IFALPA:
-
тепер українським пілотам, які платять внески в IFALPA, повинні надавати підтримку (матеріальну і моральну) на території держав-членів у випадку виникнення нестандартних ситуацій;
-
ВПП має також надавати підтримку всім членам IFALPА;
-
Обговорювалося питання щодо підготовки нового формат авіаційного законодавства ЄС (замість JAR перехід до PART (EASA)). Повний перехід планується до 2012 року. В European Cockpit Association (ЕСА) є робоча група, яка займається аналізом авіаційного законодавства і розробляє рекомендації щодо внесення змін (Notices of Proposed Amendment - NPA). Їх напрацювання складають тисячі сторінок - ведеться колосальна робота;
-
Обговорювалося питання про обмеження робочого, польотного часу і норми відпочинку льотного складу
В рамках конференції відбувся семінар на тему "Managing Pilots 'Fatigue". Виступали фахівці авіаційної медицини і члени робочої групи IFALPA по льотному і робочого часу. Зазначалося, що найбільш повноцінними і обгрунтованими на сьогоднішній день є правила, викладені в британському документі САР371.
Планується, що ICAO прийме новий документ з цього питання до листопада 2009 року.
Обговорювалося багато проблем і невирішених питань ("black holes"): польоти посиленим екіпажем, накопичувальна втома, можливість оператора запитувати у авіаційної влади відхилення від встановлених обмежень, що у них з успіхом виходить. Надалі планується перехід до загальних правил по всій Європі, тоді як зараз існують національні правила, які сильно розрізняються між собою. Зазначалося також, що деякі положення Subpart Q суперечать Annex 6 ICAO. На сайті ЕСА є багато інформації з цього питання, опубліковані результати наукових досліджень. ЕСА домоглася того, що норми льотного і робочого часу будуть переглядатися з урахуванням наукових напрацювань, так що в Subpart Q можливі значні зміни.
3. Про необхідність вступу ВПП до European Cockpit Association (ECA) у червні 2009 р .:
- ECA - представництво IFALPA в Європі;
- для членства в ECA необхідно членство в IFALPА;
- ECA - піднімає питання європейських асоціацій пілотів;
4. Наступна Конференція IFALPA відбудеться:
- Марокко - березень 2010р.;
- Таїланд - березень 2011 р.